* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt. Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie2009-04-20 13:39:09Jak wygląda sytuacja kobiet na polskim rynku pracy? Jakie są korzyści i konsekwencje z emigracji Polaków po akcesji do Unii Europejskiej? To tylko niektóre z tematów studenckiej Konferencji Naukowej pt. „Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie” organizowanej przez Koła Naukowe ALMAMER Wyższej Szkoły Ekonomicznej z udziałem przedstawicieli innych uczelni. |
|
Uwarunkowania Rynkowe Rozwoju Mikro i Małych Przedsiębiorstw2009-04-06 14:19:03Zakres tematyczny konferencji to:1. zarządzanie innowacjami w mikro i małych przedsiębiorstwach,2. systemy finansowania mikro i małych przedsiębiorstw,3. strategie tworzenia i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw na rynku krajowym oraz międzynarodowym,4. systemy informacji i oceny w mikro i małych przedsiębiorstwach,5. zarządzanie ryzykiem w mikro i małych przedsiębiorstwach. |
|
III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi2008-12-15 11:36:30Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego. |
|
Kwestionariusz osobowości zawodowej Facet5 - warsztat akredytacyjny2008-11-24 11:38:22Data szkolenia:25.11.2008 - godzina 17.30 – 19.00 W dniu 25 listopada, 2008 - o godzinie 17.30 firma HR High Touch wraz z firmą Consulting Tools Ltd. zapraszają wszystkich zainteresowanych tematyką: "Inteligencja Emocjonalna i Zarządzanie Talentami", na wykład, który Dr Mark Ślaski poprowadzi w języku angielskim. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy językowe, szkoleniowe - baza kursów i szkoleń, kursy i szkolenia dokształcające, kursy przygotowawcze na egzamin.
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.