Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.
2008-08-20 13:11:57

Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed

Artykuł Szkolenia -  potrzeba dzisiejszych czasów.
„Odchodzę do konkurencji”
2008-07-01 15:04:53

„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie.

Artykuł „Odchodzę do konkurencji”
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe
2008-04-08 13:35:19

Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie!

Sprawozdanie - konferencja e-Dyrektor HR, TELEINFORMATYKA W ZARZĄDZANIU KADRAMI
2008-02-27 13:23:38


VI edycja konferencji z cyklu e-DYREKTOR pt. "e-Dyrektor HR,
TELEINFORMATYKA W ZARZĄDZANIU KADRAMI" zgromadziła m.in. osoby zainteresowane rozbudową swych systemów zarządzania kadrami. Podczas spotkania odbyły się wykłady, prezentacje firmowe oraz case study.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy zus Grudziądz, Małopolskie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.