* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Już jutro Debata Ekonomiczna2009-04-27 14:34:29Jesteśmy przekonani, że wielu z nas - młodych ekonomistów - zastanawia się nad swoim miejscem w świecie i tym jak osiągnąć sukces w czasach kryzysu. To właśnie podczas debaty będziemy mieć niepowtarzalną okazję posłuchać jednych z najbardziej wpływowych i szanowanych przedstawicieli świata biznesu. Zaproszeni goście nie tylko nie mieli nigdy okazji uczestniczyć razem w takim spotkaniu, ale także nigdy nie uczestniczyli w debacie o takim przebiegu... |
|
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
|
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
|
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka2008-11-14 11:55:37Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy Excel Iława, Pomorskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.