* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie2008-08-10 11:22:53Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów. |
|
Certyfikaty Microsoft – podnoszenie kwalifikacji informatyków.2008-03-06 09:58:25
|
|
Angielski szybko i skutecznie2009-06-04 13:39:24Angielski szybko i skutecznie. Pobierz darmowe lekcje i przekonaj się jakie to proste! W zestawie: podręcznik, pliki mp3 i karaoke. Sprawdź - to działa! |
|
Przed nami czas kursów wakacyjnych2009-06-17 15:59:50Wakacje kojarzą się na ogół z beztroskim wypoczynkiem, ale coraz więcej osób chce wykorzystać ten czas nie tylko na wylegiwanie się na plaży. Doskonałą metodą łączenia przyjemnego z pożytecznym są letnie kursy. Osoby pracujące zawodowo, szczególnie studenci, którzy godzą pracę z nauką, na co dzień n |
Kursy HR Poznań, Małopolskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.