* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
|
Szkolenia ekonomiczne w czasie kryzysu2009-02-26 13:18:09Kryzys finansowy, kryzys gospodarczy – wielkie słowa o przerażającym wydźwięku pojawiające się każdego dnia w prasie, telewizji i w Internecie. Ale gdzie w tym wszystkim odnaleźć można informacje o kryzysie jednostkowym, który zdążył już dotknąć szarego człowieka? Gdzie odnaleźć informacje o tym, jak zwykły Kowalski może uchronić się przed finansowym upadkiem? |
|
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
|
Jakie studia wybrać?2008-12-08 13:03:00W niedalekiej przyszłości rynek pracy niewątpliwie ulegnie wielu zmianom. Jak podaje Gazeta Wyborcza „Prawdopodobnie praca na etat stanie się rzadkością. Zastąpi ją praca kontraktowa, którą będziemy zmieniać przynajmniej kilka razy w życiu. W wyborze studiów kandydaci powinni uwzględnić takie prognozy.” |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy Excel Łomża, Zachodniopomorskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.