* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
|
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków2009-03-11 13:33:39Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne)** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń…** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza… wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe * |
|
Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE2009-01-19 11:28:10Ministerstwo Nauki przygotowuje się do wprowadzenia zapisu w ustawie o szkolnictwie wyższym, jak długo i na jakich warunkach można studiować na koszt podatnika - dowiedziała się "PolskaTimes". |
|
Warsztaty -2009-01-08 13:10:1010% RABATU dla pierwszych 5 osób Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?Internet, jak i wiele innych mediów elektronicznych, otworzył szereg nowych możliwości w rozwijaniu biznesu. Jednocześnie, bardzo często dość trudno jest stosować przepisy prawa odnoszące się do tzw. tradycyjnej gospodarki do zasad działania tzw. e-gospodarki. Podczas warsztatów poświęconych zagadnieniom nieuczciwej konkurencji w sieci zostaną omówione regulacje prawne z zakresu ochrony konkurencji, które należy respektować również podczas prowadzania działalności w Internecie. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy językowe, szkoleniowe - baza kursów i szkoleń, kursy i szkolenia dokształcające, kursy przygotowawcze na egzamin.
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.