* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Kursy promowane | |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Pomocna dłoń dla firm, które chcą skutecznie działać w Internecie2008-10-14 10:49:56Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol. |
|
V Targi Pracy dla Humanistów2008-09-26 16:58:03Czwarte Targi Pracy dla Humanistów odbędą się 09 października 2008 roku (czwartek) w godzinach 10:00-16:00 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (ul. Chodakowska 19/31). |
|
Coach moda czy standard w firmach?2008-05-14 15:33:04Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata. |
|
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
Sztuka promocji konferencji w świecie Internetu.2008-02-25 01:22:47Jak skutecznie wypromować konferencje, sympozja czy inne tego typu wydarzenia i dzięki temu pozyskać wielu uczestników. |
Kursy pracy POZNAŃ, Lubuskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.