* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
|
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
|
Targi Kariery w Warszawie2008-12-09 13:14:55WARSZAWA, 20-21 kwietnia 2009 r.Pałac Kultury i Nauki w WarszawiePlac Defilad 1, wejście od ul. MarszałkowskiejCZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?Targi kariery stanowią doskonałą okazję do spotkań z pracodawcami poszukującymi młodych ludzi, ktorzy chcieliby rozpocząć karierę w ich przedsiębiorstwach. Atmosfera Targów Kariery sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń. Charakter tej imprezy gwarantuje komfort spotkań, a pracodawcy są przygotowani nie tylko do udzielenia pełnych informacji na temat tego, jakich pracowników poszukują. Ci spośród odwiedzających, którzy szczególnie dobrze zaprezentują się w rozmowie z przedstawicielem firmy mogą liczyć na ciekawe oferty pracy. |
|
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy Komunikacja Excel Łeba, Dolnośląskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.