* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm2009-05-21 15:09:47Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych. |
|
Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.2009-05-18 14:04:21W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. |
|
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
|
Jakie studia wybrać?2008-12-08 13:03:00W niedalekiej przyszłości rynek pracy niewątpliwie ulegnie wielu zmianom. Jak podaje Gazeta Wyborcza „Prawdopodobnie praca na etat stanie się rzadkością. Zastąpi ją praca kontraktowa, którą będziemy zmieniać przynajmniej kilka razy w życiu. W wyborze studiów kandydaci powinni uwzględnić takie prognozy.” |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy autoprezentacja Giżycko, Lubuskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.