* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Śląski Kongres Ludzi Marketingu2009-05-19 12:37:56Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę. |
|
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Studiuj latem czyli nauka na wakacje - kursy wakacyjne2009-06-02 15:42:26Ruszyła rekrutacja do trzeciej edycji programu "Studiuj latem", który umożliwia studiowanie w czasie wakacji w systemie e- lerningowym. Organizatorem i pomysłodawcą płatnego programu jest Wyższa Szkoła Zarządzania Polish Open University (POU). |
|
Kursy wakacyjne2009-06-12 15:33:27Początkowo wątpiono, że moda kursów wakacyjnych przyjmie się w Polsce, a już zupełnie nie dawano szans na to, że kursy/ szkolenia wakacyjne na stałe wpiszą się w kanon pożądanych form dokształcania się wśród dorosłych jak i wśród dzieci. |
Kursy rachunkowość Norwegia-Firody-białe noce
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.