Uwaga!
Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
Aby sprawdzić aktualne terminy tego szkolenia oraz pobrać formularz zgłoszenia: >> KLIKNIJ TUTAJ <<
Grupa docelowa
Przedmiotem zajęć są zagadnienia, które w nowej Ustawie Prawo zamówień publicznych zostały uregulowane w odmienny niż dotychczas sposób, dlatego do udziału w szkoleniu zapraszamy:
• pracowników wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
• specjalistów ds. zamówień publicznych w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy
• przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego;
• przedstawicieli administracji rządowej;
• wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
Cel szkolenia
• Omówienie specyfiki udzielania tzw. „małych zamówień do 130 tysięcy złotych” w rozumieniu art. 2 ust 1 pkt 1 NPzp tj. zamówień o wartości mniejszej 130 000 zł w tym m.in. szacowaniu wartości zamówienia, tworzeniu regulaminu udzielania małych zamówień, przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania, wyboru procedury a także odpowiedzialności za błędy związane z udzielaniem małych zamówień.
• W toku szkolenia omówione będą również zasady i procedury udzielania zamówień o wartości poniżej progu unijnego przy zastosowaniu tzw. „Trybu podstawowego” – Art. 275 i nast. NPzp w tym m.in. komunikacji pomiędzy uczestnikami postępowania, przygotowania postępowania, opracowania dokumentów przetargowych, warianty wyboru oferty najkorzystniejszej. Na zakończenie postępowania przewidziany jest Panel Dyskusyjny z uczestnikami szkolenia, na którym będą mieli możliwość zadawania pytań Prowadzącemu.
Korzyści dla uczestników
Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom:
Zapoznanie się z zasadami i zdobyci umiejętności w zakresie małych zamówień oraz postępowań klasycznych prowadzonych w Trybie podstawowym które nie funkcjonowały w dotychczasowych przepisach.
Metodologia
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
- Wykład obrazowany przykładami z praktyki własnej wykładowcy; orzecznictwa i kontroli prowadzonych przez UZP;
- Warsztat praktyczny - przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego od A do Z.
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.
I. Cele i zadania Nowego Pzp
II. Omówienie aktualnego stanu prawnego oraz dokumentów pozaprawnych
1. Nowe Prawo zamówień publicznych
2. Ustawa o finansach publicznych.
3. Ustawa Kodeks Cywilny
4. Wyjaśnienia i zalecenia Urzędu Zamówień Publicznych
III. Formy komunikacji między zamawiającym a wykonawcami.,
1. Środki komunikacji elektronicznej
2. Postać dokumentów: forma elektroniczna a elektroniczna kopia dokumentu.
3. Kwalifikowany podpis elektroniczny – walidacja podpisu
4. Narzędzia do składania ofert – mini portal e-Zamówień, portale komercyjne.
IV. Przygotowanie postępowania klasycznego
1. Zasady udzielania zamówień
2. Planowanie zamówień publicznych – Plan finansowy a plan zamówień publicznych.
3. Ustalanie szacunkowej wartości zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia – konsultacje rynkowe
5. Przedmiotowe środki dowodowe
6. Warunki udziału w postępowaniu.
a) Podmiotowe środki dowodowe
b) Sposób opisywania warunków podmiotowych i ocena ich spełnienia.
c) Dokumenty i oświadczenia żądane w celu wykazania spełniania warunków.
7. Kryteria oceny ofert
8. Opis przedmiotu zamówienia
V. Zamówienia do 130 tysięcy złotych
1) Małe zamówienia – jakie przepisy stosujemy?
2)Udzielenie małych zamówień - nieplanowanych – ustalanie ich wartości.
3)Zakaz zaniżania wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania Ustawy Pzp. - stosowanie dyspozycji art. 30 ust 4 NPzp.
4) Regulamin udzielania zamówień bagatelnych – obowiązek czy „dobra praktyka”.
5) Obligatoryjne i fakultatywne zapisy w treści regulaminu udzielania zamówień bagatelnych
6) Wewnętrzne procedury udzielania małych zamówień
a) konkurs ofert
b) zapytanie ofertowe do wybranych wykonawców
c) negocjacje z jednym wykonawcą
7) Sposób komunikacji w małych zamówieniach.
8) Rejestr małych zamówień na potrzeby sprawozdania rocznego.
9) Możliwe naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu małych zamówień.
VI. Zamówienia klasyczne o wartości mniejszej niż progi unijne – „Tryb podstawowy”
1) Dokumenty przetargowe:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia
b) Opis potrzeb i wymagań
2) Opcje prowadzenia postępowania w trybie podstawowym.
a) opcja otwarta
b) opcja z negocjacjami w celu ulepszenia treści oferty
c) opcja negocjacyjna
3) Wyjaśnienia dokumentów przetargowych – termin składania zapytań
4)Zmiana treści SWZ lub OPW
5) Terminy składania ofert, otwarcie ofert, badanie i ocena ofert, termin związania ofertą.
6) Wybór oferty najkorzystniejszej
VII Panel dyskusyjny – odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Inwestycja
Szkolenie stacjonarne
1290.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1740 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1190.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 609 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przed szkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
-5%
-5%
-5%
-5%
-5%
Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawoCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...) |
|
Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawoCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...) |
|
Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowuCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...) |
|
Transgraniczne przemieszczanie odpadów w świetle obowiązujących przepisów i dobrych praktyk – ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Transgraniczne przemieszczanie odpadów w świetle obowiązujących przepisów (...) |
|
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...) |
|
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...) |
|
Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...) |
|
Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...) |
|
Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów (...) |
|
Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów (...) |
Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawoCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...) |
|
Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowuCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...) |
|
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...) |
|
Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...) |
|
Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów (...) |
|
Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2021-2027. 2-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2021-2027. (...) |
|
Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie czasem.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie (...) |
|
Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić (...) |
|
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe (...) |
|
Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające w praktyce ..Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...) |
Zamówienia publiczne do 130 tysięcy zł oraz Tryb podstawowy w Nowym Prawie Zamówień Publicznych – .., Szkolenie Zawodowe, Księgowe, zamówienia publiczne, rachunkowość, prawne, inne, zarządzanie, administracja, . otwarte, e-learning
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.