Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Skuteczne negocjacje handlowe.>>>
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zrozumienie istoty procesu negocjacji, miejsca negocjacji w kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych oraz nabycie sprawności w prowadzeniu negocjacji i osiąganiu wyznaczonych celów.
Korzyści dla uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą całego procesu negocjacji, struktury negocjacji, różnych stylów negocjowania, technik negocjacyjnych oraz nabędą umiejętności związane z:
Szkolenie polecamy dla:
Pracowników zespołów handlowych, pracowników działu zakupów, menedżerów sprzedaży, wszystkich pracujących z klientem zewnętrznym bądź wewnętrznym oraz tych, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie negocjacji.
Program szkolenia:
MODUŁ I. ZANIM ROZPOCZNIESZ NEGOCJACJE.
Bądź przygotowany. W negocjacjach przygotowanie jest szczególnie ważne do osiągnięcia sukcesu. Jak się do negocjacji skutecznie przygotować? - to wszystko zostanie wyczerpująco omówione i przećwiczone w poniższym module.
MODUŁ II. PODSTAWOWE ZASADY NEGOCJACJI I DYLEMATY Z TYM ZWIĄZANE.
Pomyśl zanim zaczniesz negocjować, to ważniejsze niż myślisz. W tym module skupimy się na tym, co jest przedmiotem negocjacji lub co przedmiotem negocjacji nie jest.
MODUŁ III. NIEZBĘDNE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE PRZYDATNE W NEGOCJACJACH.
Negocjacje to spotkanie dwóch lub więcej osób, wzajemna interakcja. W takim wypadku umiejętność skutecznego komunikowania jest bezcenna. Uczestnicy poznają narzędzia do zbierania informacji, bycia wiarygodnym i czytelnym w przekazywaniu informacji.
MODUŁ IV. SYLWETKA NEGOCJATORA.
Uczestnicy szkolenia poznają własny styl negocjacji. Doświadczą tego, który ze stylów jest najbardziej skuteczny oraz dowiedzą się jak postępować w różnymi typami negocjujących.
MODUŁ V. ETAPY NEGOCJACJI.
W tym module Uczestnicy dowiedzą się jak od początku do końca przebiega negocjacja na poszczególnych etapach i co z tego jest najważniejsze do osiągnięcia własnych celów.
MODUŁ VI. ZASADY NEGOCJACJI.
Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się również jakie są najważniejsze strategie negocjacyjne i jak je stosować? Jakie zachowania przynoszą sukces w negocjacjach? Jak negocjować skutecznie w różnych sytuacjach w zależności od partnera negocjacyjnego? Co warto negocjować a nad czym lepiej się nie skupiać?
MODUŁ VII. MANIPULACJA W NEGOCJACJACH.
Uczestnicy nauczą się jak unikać pułapek negocjacyjnych wynikających z celowych lub intuicyjnych technik drugiej strony.
MODUŁ VIII. REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO W ASPEKCIE NEGOCJACJI.
Reguły wywierania wpływu czyli bezcenna widza o tym jak wpływać na ludzi albo jak ludzie na nas wpływają. Uczestnicy przećwiczą skuteczne sposoby właściwej reakcji na wywierania wpływu podczas negocjacji.
Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymiAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...) |
|
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. |
|
Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.AVENHANSEN Sp. z o.o.Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowymAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Formy prowadzenia działalności gospodarczejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Skuteczne negocjacje handlowe., Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Zarządzanie, Zarządzanie, negocjacje, negocjacje, handlowe, handlowe, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, negocjacje, negocjacje, kierownicze, kierownicze, zarządzanie klientem, zarządzanie klientem, Gdańsk. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.