Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu

  • Termin: 2024-07-19 - 2024-07-19
  • Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
  • Cena netto: Już przy zgłoszeniu 2 osób. 995.00 895.50 zł (Rabat -10%Już przy zgłoszeniu 2 osób.)
  • Cena brutto: 1101.47 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 01-636 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 75
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: s://www.bonavigator.pl/
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych na liczne wyzwania związane z interpretacją i przestrzeganiem praw pacjenta.

Prawa pacjenta stanowią fundament dla skutecznego funkcjonowania ochrony zdrowia. Ich przestrzeganie jest podstawą polityki zarządzania jakością każdej placówki medycznej. Brak respektowania praw pacjenta przez personel lub nieuwzględnienie ich przestrzegania w systemie wewnętrznych procedur może nas narazić na problematyczne postępowanie skargowe i dotkliwe sankcje pokontrolne.

 

Biorąc udział w szkoleniu "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" zdobędziesz praktyczną i aktualną wiedzę o prawach pacjenta, sposobach ich przestrzegania oraz metodach zapobiegania ich naruszeniom.

Podczas szkolenia z praw pacjenta:

  • nauczysz się katalogu praw pacjenta wraz z ich specyfiką,
  • poznasz praktyczne sposoby zabezpieczenia się przed naruszeniem praw pacjenta,
  • zaznajomisz się z mechanizmami kontroli przestrzegania praw pacjenta.

 

1. OMÓWIENIE KATALOGU PRAW PACJENTA ZAWARTYCH W USTAWIE O PRAWACH PACJENTA I RZECZNIKU PRAW PACJENTA ORAZ ODRĘBNYCH AKTACH PRAWNYCH

  • Omówienie przepisów regulujących prawa pacjenta
  • Jak znajdować, czytać i interpretować normy prawne regulujące prawa pacjenta

2. PRAKTYCZNE ASPEKTY PRZESTRZEGANIA POSZCZEGÓLNYCH PRAW PACJENTA

  • Prawo do świadczeń zdrowotnych
  • Prawo do informacji
  • Prawo do zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych
  • Prawo pacjenta do tajemnicy informacji z nim związanych
  • Prawo pacjenta do wyrażenia zgody na udzielenie świadczeń zdrowotnych
  • Prawo do poszanowania intymności i godności pacjenta
  • Prawo pacjenta do dokumentacji medycznej
  • Prawo pacjenta do zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza
  • Prawo pacjenta do poszanowania życia prywatnego i rodzinnego
  • Prawo pacjenta do opieki duszpasterskiej
  • Prawo pacjenta do przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie

3. MECHANIZMY KONTROLI WEWNĘTRZNEJ PRZESTRZEGANIA PRAW PACJENTA W PLACÓWCE OCHRONY ZDROWIA

  • Procedura analizy zdarzeń niepożądanych
  • Procedura skargowa
  • Pełnomocnik ds. praw pacjenta

4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA Z TYTUŁU NARUSZENIA I ŁAMANIA PRAW PACJENTA

  • Rola Rzecznika Praw Pacjenta
  • Kontrola ze strony NFZ
  • Odpowiedzialność dyscyplinarna, cywilna i karna

5. A JAK TO WYGLĄDA W NASZEJ PLACÓWCE?

  • Dyskusja o wybranych problemach zgłoszonych przez uczestników
  • Odpowiedzi na pytania uczestników
  • CAŁA POLSKA,
  • woj. Mazowieckie
 Mateusz Kępa
Termin: 2024-09-06 - 2024-09-06
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 995.00 895.5 zł (Rabat -10%)

-10%Już przy zgłoszeniu 2 osób.

Najnowsze szkolenia:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

USTAWA O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ I BEZPIECZEŃSTWIE PACJENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta nakłada na placówki medyczne nowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością w placówce medycznej, obowiązek autoryzacji placówki medycznej, dobrowolność akredytacji...

AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.

PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi...

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON (Techniki Sprzedaży Telefonicznej)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży...

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Rozwiązywanie Konfliktów. Zarządzanie Konfliktem i Trudne Sytuacje W Zespole" jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi lub menedżerskimi.

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych...

TECHNIKI SPRZEDAŻY. Profesjonalne szkolenie sprzedażowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i testerów, kupując bluzkę czy buty możesz je przymierzyć.

Więcej...

Najnowsze kursy:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

USTAWA O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ I BEZPIECZEŃSTWIE PACJENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta nakłada na placówki medyczne nowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością w placówce medycznej, obowiązek autoryzacji placówki medycznej, dobrowolność akredytacji...

AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.

AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.

PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami.

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON (Techniki Sprzedaży Telefonicznej)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

O konflikcie łatwo opowiada się z dystansu… Menedżer który stoi przed zadaniem rozwiązania konfliktu w zespole lub w firmie może czuć przysłowiowy "nóż na gardle". Konflikty powstają między jednostkami i między całymi zespołami. Zarówno struktura pra

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu, Szkolenie Biznesowe, inne, CAŁA POLSKA. otwarte, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.