Uwaga!
Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.
Szkolenie praca w zespole jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia praca w zespole jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole po to by skuteczniej przekazywać informacje i efektywniej wykonywać zadania. Podczas kursu praca w zespole uczestnicy ćwiczą zachowywanie się w sytuacjach zmiany, konfliktu, zwiększonej intensywności pracy. Podczas szkolenia ćwiczy się umiejętności komunikacyjne, asertywne odmawianie, kontrolowanie emocji, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji, techniki perswazji i przekonywania, wyznaczanie celów, priorytetów i zadań oraz inne ważne kompetencje przydatne w pracy w zespole.
1. Praca w zespole jako współpraca przy realizacji zadań/projektów
– wyznaczanie celów i planowanie zadań w oparciu o priorytety własne i firmy
– elementy zarządzania czasem pracy
– jak strategicznie podejść do realizacji projektów
– graficzne techniki ułatwiające planowanie i realizację zadań
– na czym polega współpraca podczas realizacji projektów ( jak reagować na osoby o zbyt małym i zbyt dużym poczuciu kontroli?)
– rola każdej osoby w zespole – świadome jej określanie
2. Komunikacja w zespole
– jak mówić, aby ludzie nas słuchali: elementy perswazji i wywierania wpływu na współpracowników
– ćwiczenia na słuchanie ze zrozumieniem
– co kogo motywuje do pracy?
– jak wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania wobec kolegów/ koleżanek z zespołu?
– jak odmawiać
– kiedy chwalić, kiedy krytykować i w jaki sposób?
3. Emocje a praca w zespole
– w jaki sposób wyrażać złość, rozczarowanie, smutek i inne „trudne” emocje w pracy
– w jaki sposób wyrażać pozytywne emocje wobec współpracowników
– jak odczytywać emocje innych
– jak tonować silne emocje innych, czyli co robić i mówić osobom o postawie roszczeniowej?
4. Konflikt a praca w zespole
– kiedy można się spodziewać sytuacji konfliktowych w pracy?
– wczesne wykrywanie oznak konfliktu
– jak prowadzić rozmowy w celu rozwiązania konfliktu
– jakie działania eskalują konflikt
– jakie zachowania pomagają rozwiązywać konflikty
5. Praca w zespole w sytuacji zmiany
– jak przygotować się do zmiany? – techniki planowania zadań
– w jaki sposób dzielić zadania w sytuacji zmiany?
– jak radzić sobie ze stresem w sytuacji zmiany?
– jak opracować system przekazywania informacji?
Praca indywidualna – kwestionariusze pracy
Ćwiczenia komunikacyjne w pracach
Symulacje/ case study – praca w zespole
Filmy szkoleniowe
Dyskusje
Analiza studiów przypadków
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-praca-w-zespole/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Coaching w zarządzaniuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Kurs - Praca w zespole, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.