Szkolenie ukazuje techniki kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie ono szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu i doskonalenie zdolności komunikacji grupowej w ujęciu hierarchicznym. Zawiera warsztaty kształtujące zdolności kierowania zespołu swoją postawą oraz podnoszące poziom umiejętności kierownika w zakresie rozwiązywania problemów oraz radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. |
|
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. |
|
Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwaKC Centrum RozwojuPodczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż. |
|
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. |
|
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. |
|
Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami. |
|
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
|
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. |
|
Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty MenedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, praca w zespole, zarządzanie zespołem, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, Gdańsk. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.